הר הביטוח מדינת ישראל – כאן תוכלו לדעת כמה ביטוחים יש לכם

צור קשר
הר הביטוח מדינת ישראל

הר הביטוח מדינת ישראל – כאן תוכלו לדעת כמה ביטוחים יש לכם

קרדיט לתמונה pexels

מדי שנה, אנחנו מקבלים שיחת טלפון מסוכן הביטוח שלנו אשר מזכיר לנו שהגיע הזמן לחדש את הפוליסות שברשותנו. ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק. מדי חודש אנחנו יכולים לראות בחשבון הבנק שלנו, הוראת קבע שמועברת לביטוח חיים או ביטוח בריאות שברשותנו.

אלו פוליסות שכל אחד יודע על קיומן, פוליסות פעילות, אשר מדי שנה אנחנו מחדשים אותן, מעת לעת, על פי הצורך, אנחנו יכולים לממש אותן, בין אם זה במקרה של תאונת רכב, נזק בדירה או בגלל נזק, גניבה או מכל סיבה אחרת בעסק שלנו. כאשר אנחנו נדרשים לבדיקה או טיפול רפואי דחוף, אז אנחנו פונים אל סוכן הביטוח במטרה לנצל את פוליסת ביטוח בריאות פרטי שברשותנו.

העניין הוא, הרבה פעמים יש לרשותנו פוליסות ביטוח לא פעילות, כאלה ששכחנו מקיומן ואין לנו צורך בהן. מדובר בפוליסות ביטוח שרכשנו בעבר ואנחנו לא זקוקים להן. במקרים מסוימים אנחנו ממשיכים לשלם עליהן מדי חודש, מבלי לשים לב, ולכן נעשה נכון אם נמצא את הדרך לבטל אותן.

כיצד הר הביטוח יכול לעזור לנו?

הר הביטוח מדינת ישראל יכול לעזור לנו בביטול פוליסות ביטוח לא רלוונטיות בצורה מאוד פשוטה. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להיכנס לאתר שמשרד האוצר פתח עבורנו, לציין את הפרטים האישיים שלנו באתר, וכך נוכל לאתר את כל הפוליסות שעומדות לרשותנו, אלה הפעילות ואלה שלא.

דרך אתר הר הביטוח מדינת ישראל נוכל לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורנו, נוכל להוציא דוח שלם של תוכניות ביטוח אשר עומדות לרשותנו, ולהחליט כיצד לנהוג איתן. יהיו מקרים רבים בהם נרצה להמשיך עם הפוליסות כרגיל, ויהיו מקרים בהם נעדיף לבטל אותן, מתוך הבנה שאין לנו צורך בהן ויהיה נכון אם נבטל אותן. זה יחסוך לנו כסף וטרחה מיותרת.

כיצד נוצרות פוליסות ביטוח מיותרות?

על פניו זה אולי נשמע מוזר, הרי אנחנו רכשנו את הפוליסה אז למה שנרצה לבטל אותה?. אך כפי שנוכל לראות מיד, יש מצבים בהם זה קורה ועל כן אנחנו צריכים לטפל בכך.

למשל, יש מקרים בהם אנחנו רוכשים פוליסה מתוך מחשבה שהיא יכולה לשרת אותנו, אך האמת היא שאין בה שום תועלת, אנחנו ממשיכים לשלם מתוך מחשבה שיום אחד היא תשרת אותנו, אך לעיתים היא מספקת לנו ביטוח לדברים שאנחנו נהנים מהם בפוליסה אחרת. יש מקרים בהם אנחנו רוכשים פוליסה ולא משתמשים בה, ייתכן שהיא כבר לא רלוונטית עבורנו.

ייתכן גם שנוצרו כפילויות בגלל חוסר הבנה או חוסר תשומת לב, שכן אנחנו נהנים מפוליסה דומה דרך מקום העבודה או בדרכים אחרות. בכל מקרה, יהיה נכון אם אנחנו נבחן את הנושא, ונבטל את מה שלא צריך.

שתף

צוות קליקבנק