המדריך המלא ללקיחת משכנתא להשקעה בנכס מניב

צור קשר
המדריך המלא ללקיחת משכנתא להשקעה בנכס מניב

המדריך המלא ללקיחת משכנתא להשקעה בנכס מניב

Business photo created by mindandi – www.freepik.com

חסכת סכום נאה בצד לאורך השנים? חיפשת אחר דרכים למנף אותו וליהנות מהכנסה פאסיבית שתעניק לך ביטחון ושקט נפשי? סביר מאוד להניח ששקלת לרכוש לעצמך נכס להשקעה. אינך לבד, משקיעים רבים בישראל כבר למדו על כל היתרונות שאפיק ההשקעה הפופולרי הזה טומן בחובו. יש משהו בנכס הפיזי שפשוט נותן וודאות. לא משנה עד כמה ישתנו תנאי השוק ותחת אילו נסיבות נצטרך להתנהל – הבית תמיד שם.

אם נמתין מספיק זמן, תמיד יפלו לידינו הזדמנויות חדשות להפיק ממנו רווח. אם החלטת לרכוש דירה וליהנות מהכנסות חודשיות מדמי שכירות, חשוב שנזכור כי לצד ההזדמנויות האטרקטיביות שהצעד הזה מציע, ישנם גם לא מעט אתגרים. בין חיפוש אחר הנכס האידיאלי לבחירה באנשי מקצוע שילוו אותך בתהליך, נמצא היבט אחד שעשוי לעשות את כל ההבדל – תמהיל משכנתא אופטימלי. עם יועץ משכנתאות מיומן, יהיה באפשרותך למצוא את תנאי המשכנתא שיותירו בידיך את התשואה המרבית. לקראת הפגישה עם איש המקצוע שלך, אלו כמה דברים שכדאי לדעת.

כל השקעה מביאה איתה אתגרים חדשים

אם לקחת בעבר משכנתא, בוודאי כבר ידוע לך עד כמה העמידה בהחזרים החודשיים עשויה להיות מורכבת. העמידה בתשלומים בצורה מסודרת היא קריטית לשמירה על יציבותך הכלכלית וברגעי קושי, עשויים להיגבות מאיתנו לא מעט כוחות כדי להבטיח שלא ניכנס לסחרור מסוכן. אי עמידה בפירעון המשכנתא עשוי לטרוף את כל הקלפים ולהביאך עד לפתיחת תיק חייבים בהוצאה לפועל. לכן, ליווי של יועץ משכנתאות בעת תכנון תמהיל המשכנתא הוא צעד בעל חשיבות לאין ערוך שיבטיח שיהיה באפשרותך לעמוד בתנאים גם לאור שינויים באורח החיים. 

מה שנכון לגבי המשכנתא הראשונה, נעשה נכון הרבה יותר כשזה מגיע למשכנתא שנייה ואילך. הבנק מודע לקשיים שהמשכנתא טומנת בחובה ורוצה לכסות את עצמו אל מול כל סיכון אפשרי. ככל שעליך לשאת ביותר התחייבויות, כך הסבירות שכושר הפירעון שלך ייפגע גוברת. לכן, ברוב המקרים הבנק יציע לך תנאים פחות אטרקטיביים על משכנתא שנייה. חשוב שנהיה מודעים לכך ונחשוב עם איש המקצוע שלנו על אסטרטגיות נבונות כדי לצלוח את המשוכה הזו.

שווה לבחון אפשרות לגיוס מימון להטבת הנכס

אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל תשואה על נכס להשקעה היא לערוך בו שיפוץ מקיף. מהחלפה כוללת של התשתיות ועד לשינויים קוסמטיים ועיצוב מחדש, ישנו טווח רחב של צעדים שנוכל לנקוט כדי להעלות משמעותית את ערך הנכס ולהגדיל את דמי השכירות שנקבל. ייעוץ משכנתאות יוכל לסייע לך לתכנן תמהיל משכנתא שיאפשר לך לקבל סכום מוגדל למימון השיפוצים לאחר רכישת הנכס ועדיין ישאיר לך מרחב נשימה לעמידה בהחזרים.

יהיה הנכס שנבחר אשר יהיה, איש המקצוע שילווה אותנו בתהליך המורכב הזה יכול לעשות את כל ההבדל. יועץ משכנתאות המנוסה בעבודה עם משקיעים יוכל לפתוח בפניך אפשרויות רבות שכלל לא עלו על דעתך ויסייע לך למנף את ההשקעה שלך לגבהים חדשים.

דרג

שתף

צוות קליקבנק