נכסים מסחריים מניבים למכירה

צור קשר
נכסים מסחריים מניבים למכירה

נכסים מסחריים מניבים למכירה

משקיעים רבים נענים למודעות של רכישת נכסים מסחריים מניבים למכירה.  נכסים אלה יכולים להניב תשואה יותר גדולה מנדל"ן למגורים, אם כי הן ממושכות ומורכבות יותר הם כוללים: משרדים, חנויות, מחסנים לוגיסטיים, מגרשים, תחנות דלק, מבני תעשייה ועוד. מומלץ לעשות עסקים עם חברות נדל"ן כמו למשל אנגלו סכסון, חברות שיש להן שם ומוניטין.

תשואה מהשכרת דירה יכולה להסתכם בתשואה בין 3-4% ואילו מנכס מסחרי היא יכולה להגיע ל-8% בשנה ולעתים גם 10%. ידוע הוא כי נכסים מסחריים כדאיים גם במקרים שמחליטים למכור אותם, והם משיגים מחירים יפים מאוד.

לחץ על הקישור הבא למעבר ללוחות נכסים מניבים למכירה.

נכסים מסחריים מניבים למכירה

ההיצע בשוק הנכסים המסחריים תמיד היה יחסית נמוך לשוק המגורים, אבל עולם האינטרנט והייטק מייצר בשנים האחרונות אלפי חברות שצריכות להתמקם באיזה שהוא מקום והמודל של בנייני משרדים ומרכזי מסחר, הפך להיות חלק ממציאות הנדל"ן בארץ, ממש כמו שקורה כבר שנים רבות בארה"ב.

המגמה של מיקום משרדים בבתי מגורים הולכת ונעלמת, ובמקום זה אנשים שוכרים משרדים בבנייני משרדים, מפעלים וחברות שוכרים נכסים במתחמים של שטחי מסחר ונדל"ן מסחרי והשוק פורח. אזורי הביקוש התרחבו, ובארץ העבודות על הרכבת הקלה, גרמו לנדידה של אלפי עסקים לבנייני משרדים מחוץ למטרופולין של גוש דן. אין היום כמעט עיר, שלא בונים בה מתחם של שטחי מסחר או מתחם משרדים.

שכירות משרדים מחוץ לעיר מבטיחה לשוכריהם דרך חלקה ונטולת פקקים, חנייה בשפע והתנתקות מהמטרופולין הרועש.

איך מאתרים נכסים מסחריים מניבים למכירה?

לוחות נכסים מסחריים מניבים למכירה אפשר למצוא היום באתרי שיווק שותפים. מומחים של אתר כזה מסבירים כי מי שרוצה להשקיע בנכסים מסחריים, צריך חושים ויכולת להיות מעודכנים כל הזמן כדי להבין מהי הזדמנות אטרקטיבית של נכס מסחרי מניב.

שיווק שותפים היא דרך חדשנית היום להרוויח כסף. באנגלית קוראים לזה "אפיליאייט". אתר קליק בנק מאגד משווקים ובעלי עסקים, אשר נוטלים עמלה כלשהי על כל עסקה שמתבצעת דרך האתר. יש גם שיווק שותפים בנושא של נכסים מסחריים מניבים למכירה.

זו אומנם עסקה יותר מורכבת מבחינת פרוצדורה, והיא דורשת הבנה ובקיאות בדיני מקרקעין, מיסוי ועוד אבל מכיוון שנדל"ן מסחרי דורש מעורבות של אנשי מקצוע, הם עומדים לרשות המעוניינים בעסקאות אלה ומלווים כל עסקה מהתחלה עד הסוף, תוך מזעור ההוצאות, כמו היטלים, אגרות, תשלומי מיסים ועוד).

מרכז מסחרי למכירה או נכס מסחרי – שיטות השקעה

השקעה בתחום של נכסים מסחריים מניבים למכירה אפשר לעשות באופנים שונים. חשוב להבין כי כאשר עושים אותה נכון, היא איננה מסובכת והיא כמו השקעה בדירת מגורים. מסובך זה לא!  ראשית צריך להחליט מהו המיקום בו רוצים להשקיע.

בדרך כלל המיקום גם קובע את איכות הנכס והעסקה. חייבים להביא בחשבון השקעה באזורים שכרגע אין להם כל כך מה להציע, אבל הם עשויים להיות מניבים לטווח ארוך.

הדבר השני שצריך להבין הוא התקציב. מה ההון העצמי שלכם או האם אתם  זקוקים להלוואה. יש אתרי שיווק שותפים שגם יכולים להשיג להם הלוואה כזו בריבית כדאית. הם יצליחו להביא הלוואה הרבה יותר כדאית ממה שאתם תוכלו לקבל.

השקעה בשילוב משכנתא מקובלת מאוד. מומחי אתר קליק בנק יכולים לייעץ לכם לגבי משכנתאות, ואף ללוות אתכם בלקיחת הלוואות בתנאים טובים. בסופו של דבר זה משתלם כי הנכס המניב שלכם כמו למשל מרכז מסחרי או נכס מסחרי אחר, עשוי להניב הכנסות ולממן את העלות של המשכנתא. זוהי הכנסה בלי עבודה, ורבים כבר עושים זאת.

לפני שמבצעים מהלך כזה חשוב מאוד, לפנות למומחים ולאסוף מידע לגבי הנכס המסוים. עד שלא יהיה בידיכם מידע מספיק על פרויקט הנדל"ן בו אתם רוצים להשקיע, אל תבצעו שום עסקה.

משרד מניב למכירה

צעירים רבים היום מודעים לנושא של השקעות, הרבה יותר מאי פעם. הם מחפשים אחר נכסים מסחריים מניבים למכירה, משום שזה הרבה יותר נוח להשקיע בזה מאשר בדירות למגורים.

כאן מדובר בנכס שבדרך כלל משכירים אותו לעסק או לחברה למשך שנים רבות. ערכו עולה כל הזמן ובניגוד לדירות מגורים בהם עלולים להתחלף כל העת הדיירים כאן מדובר על דיירים קבועים עם כסף בטוח כל חודש.

יש היום המון חברות הייטק או מיזמים של צעירים, שצריכים משרד באיזה שהוא מקום, ולכן השקעה במשרד היא השקעה מניבה לטווח ארוך. יש ביקוש למשרדים.

מי שבדרך כלל משקיע בנכסים מניבים הם אלה שחושבים מחוץ לקופסה, זוגות צעירים או יחידים שאין להם את ההון לרכוש דירה, רוכשים נכס מניב ומרוויחים ממנו. הרבה פעמים מחירו של הנכס נוח מאוד והשכירות משתלמת.

חנות במרכז מסחרי – השקעה בטוחה

יש היום אנשים רבים שיוצאים לפנסיה עם כסף ביד והם לא רוצים שהוא ישכב בבנק, הם רוצים לעשות ממנו עוד כסף. יש גם אנשים שיורשים פתאום סכום של כסף, זה לא מספיק לדירה אבל זה עשוי להספיק לרכישה של חנות באיזה מרכז מסחרי. התחום של נכסים מסחריים מניבים למכירה הוא אין סופי.

זה יכול להיות משרד, זו יכולה להיות גם חנות בלוקיישן טוב. בכל מקרה אם יש לכם סכום כסף ביד, ברור שיש צורך להשקיע אותו באיזה נכס מניב, כך תוכלו להפוך אותו למניב. בדרך כלל בהשקעה בנכסים מניבים אין רמה גבוהה של סיכון. זוהי השקעה סולידית שמבטיחה לכם הכנסה, בלי לקפוץ מעל הפופיק. זה מתאים למי שחושב קדימה, שיש לו קצת חוש עסקי והוא יודע שבבנק הכסף רק יישחק.

בעזר תכנון נכון, אפשר בהחלט להשקיע בנכסים מניבים ולקבל על כך כסף יפה מאוד שיעזור לכם בחיים. גם אם אין לכם כסף לרכוש דירה, כאשר יש לכם הכנסה מאיזה שהוא נדל"ן זה עוזר לכם לשלם את שכר הדירה שיש לכם. בכל מקרה נכס מניב גם משתבח עם השנים והערך שלו עולה, כך שבכל מקרה זו השקעה נהדרת.

בכל שאלה בנושא הלוואה עבור נכסים מניבים להשקעה, אל תהסס ליצור עמנו קשר.

5/5 - (1 vote)

שתף

צוות קליקבנק