נכס מסחרי מניב למכירה

צור קשר
נכס מסחרי מניב למכירה

נכס מסחרי מניב למכירה

השקעה בנכסים מניבים יכולה להיות בנכסים מסוגים שונים. אם בעבר משקיעים היו חושבים רק על השקעה בדירות מגורים, הרי שהעולם העכשווי שהולך לכיוון של יזמות והרבה עצמאיים ופרילנסרים, מצביע על שינוי מגמות של נכסים מניבים והיום הם יכולים להיות גם חנות באיזה מרכז מסחרי למכירה, משרד מניב למכירה ועוד.

הדבר החשוב שצריך לומר בעניין זה הוא, ששינוי המגמות דורש ידע. כאשר בעבר אנשים השקיעו  בדירת מגורים, הם ידעו שהם צריכים לבדוק באיזה שכונה נמצאת הדירה, האם זו שכונה טובה? האם יש ביקוש לדירות באזור הזה? מהם המחירים המקובלים באזור. והאם מחיר הדירה יעלה ומדוע.

אך כאשר מדובר בנכס מניב כמו חנויות מניבות למכירה, משרדים ועוד, כל הבדיקה צריכה להיות שונה וגם צריך להיות בעל ידע בעולם הנדל"ן כדי להבין מה עלול או עשוי לקרות. הצלחתה של השקעה בנדל"ן מסחרי תלויה בהיצע ובביקוש, במה שקורה באותו אזור. במגמות של אנשים ליצור ביקוש לאזור המסוים, ואז אדם שעוסק בנדל"ן יודע לנתח את מה שקורה ולהבין אם מדובר בעסקה מוצלחת, או האם מדובר בחתול בשק.

לפיכך אם אתם משקיעים מתחילים ואין לכם מושג בנכסים מסחריים מניבים, אל תמהרו להשיב לכל מודעה של "נכס מסחרי מניב למכירה" ואל תעשו שום דבר עד שלא תתייעצו עם מומחים.

להשקיע בנדל"ן מסחרי זה לא מסובך בכלל

אנשים רבים לעיתים נרתעים מהשקעה בנדל"ן מסחרי, כי הם לא מבינים בתחום והם גם חושבים שזה מסובך. האמת היא שלא רק שזה לא מסובך, בהמשך קל יותר להתנהל מול נדל"ן מסחרי מאשר עם דירת מגורים.

נכס מסחרי מניב למכירה, מזמין משקיעים חדשים וגם ותיקים. הוותיקים כבר יודעים לנתח את האזור, ללכת לעיין בתוכניות מתאר כדי להבין אם יהיה פיתוח תשתיות באזור, אם מתכוונות לקום שכונות חדשות. כל שינוי באזור עשוי להשליך על הביקוש והמחיר של הנכס המסחרי. מבחינת התנהלות, קל יותר לנהל נדל"ן מסחרי מאשר נדל"ן למגורים.

השוכרים הם בדרך כלל אנשי עסקים, הם לא מחליפים כתובת כל שנה, כמו שעלול לקרות בדירה למגורים. השכירות מובטחת להרבה שנים ובדרך כלל גם החוזה הוא להרבה שנים. אתם יכולים להשקיע למשל במשרד, ולהשכיר אותו לחמש או אפילו 10 שנים מראש. דמי השכירות יזרמו ולכם יהיה ראש שקט.

נכס מסחרי מניב למכירה – חנויות מניבות למכירה

גם אם אין לכם הון עצמי גדול, אתם יכולים להשקיע באיזה נכס מסחרי מניב למכירה באזור, במיקום ומסוג שאתם מאמינים יכול להיות מניב בטווח הרחוק. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להחליט על המקום בו רוצים להשקיע. אפשר לקרוא באינטרנט חומרים ולהבין איזה אזורים "מבטיחים" יש, ולגבי איזה אזורים נוצר ביקוש. אם יש לכם הון עצמי, תוכלו להשתמש בו בתבונה ולהשקיע בנכס שיהיה רווחי.

רבים מהמשקיעים בנכסים מסחריים, לוקחים גם משכנתא. השכירות מהנכס המניב תשלם אותה ואחרי שתסיימו את המשכנתא יהיה לכם רווח נקי ביד כל חודש.  יהיה לכם נכס מניב בבעלות שלכם והכנסות שיזרמו מהשקעה שעשיתם אי פעם בחוכמה רבה. אם לא תרצו להשקיע בנכס אחד כי צריך להשקיע הון גדול מדי ואתם לא רוצים חלילה לסכן את כספכם, תוכלו לפזר את ההון העצמי שיש לכם על פני כמה נכסים מניבים וכך להרוויח מכל הכיוונים.

למי מתאים להשקיע בנכס מניב למכירה?

אנחנו נמצאים היום בעידן בו אין דבר יותר חשוב מכסף, התעשרות והישגים. להשקיע בתבונה באיזה נכס מניב למכירה ולהרוויח יפה, זה "אקזיט" שהרבה צעירים מתנסים בו היום. שלא כבעבר, גיל המשקיעים היום יורד וגם צעירים מנסים את מזלם מהשקעות, לומדים את השוק ומצליחים.

גם זוגות צעירים שאין להם את ההון הדרוש לרכוש דירה, משקיעים את מה שיש להם בנכס מניב ומרוויחים מזה כל חודש. זה אמור להתקזז עם הוצאות השכירות שלהם וזה מסייע להם מאוד. זו יכולה להיות רכישה של משרד מניב, חנות במרכז מסחרי או כל נכס מסחרי אחר.

הורים לילדים שיודעים שהם לא יכולים לעזור להם לרכוש דירה, יכולים להשקיע ברכישה של נכס מניב כדי שההכנסה ממנו תלך לילדים שלהם, או שיום אחד הם ימכרו אותו ויעבירו את הכסף לילדיהם. רכישה של נכס נדל"ן היא תמיד משתלמת ותמיד תניב ריבית ורווחים יותר גבוהים יותר מכל קופת גמל או חיסכון בבנק.

גם אנשים שירשו לפתע סכום כסף או קיבלו פיצויי פרישה, או שברו תכניות חיסכון פונים להשקעה בנכסים מניבים, כי הם יודעים ששם הכסף שלהם יגדל ויהיה שווה הרבה יותר מאשר בכל ערוץ השקעה אחר.

נכס מניב למכירה – היתרונות?

השקעה בנדל"ן מניב, נחשבת להשקעה סולידית, עם השקעה לא גבוהה ורמת נמוכה של סיכון. נכס מניב למכירה שיש לו פוטנציאל עצום, מן הסתם ידרוש השקעה יותר רצינית. השקעות בנכסים כאלה מתאימות בעיקר למשקיעים בעל ניסיון.

בעצם כל מי שרוצה לתכנן רווחים מהצד בחיים שלו, משקיע היום בנכסים מניבים. אבל כאמור אם אין לכם ניסיון בתחום, מומלץ לפנות ליועצי נדל"ן שמבינים דבר או שניים או שוק הנדל"ן.

חשוב לציין בהקשר זה כי כל נכס שמניב תשואה כלשהי, הוא נכס מניב ,ולא מדובר רק בנכסים מסחריים. נכס שמכניס לכם תשואה באופן שוטף, הכנסה כל חודש בחודשו, הוא רווח נטו. זו יכולה להיות חנות להשכרה, מחסן, מרכז לוגיסטי, בניין, דירה, מבנה תעשייה, קרקעות להפשרה ועוד.

כל אחד מסוגי הנכסים הללו יש פוטנציאל להיות מניס, השאלה היא איפה הוא ממוקם, והאם יש דרישה לנכסים מסוגו וגם מהי רמת ההשקעה והאם יש לכם הון עצמי או שתצטרכו גם לקחת משכנתא. אז תצטרכו לחשב מה יהיה שיעור ההחזרים ומה ההכנסה הצפויה מהנכס והאם זה ישתלם לכם.

בעלי הון רציני משקיעים בדרך כלל בבניין שלם. זהו נכס מניב למכירה לעתים במחיר מציאה, משביחים אותו ומשכירים או מוכרים את הדירות בו ברווח עצום. גם קרקע חקלאית באזור מבוקש, יכולה לשנות ייעוד ולהפוך לנכס מצוין להשקעה.

בכל שאלה בנושא הלוואה עבור נכסים מניבים להשקעה, אל תהסס ליצור עמנו קשר.

5/5 - (1 vote)

שתף

צוות קליקבנק